FAQ

Često postavljana pitanja

Želiš gledati našu internetsku televiziju, ali ne znaš kako? Ili imaš neko drugo pitanje i tražiš odgovor? Koristi naš FAQ da pronađeš odgovore na najčešće postavljana pitanja.

O tvrtki Televio

Što je internetska televizija Televio?

Internetska televizija omogućuje prijenos televizijskog programa putem internetske veze. Prijem signala moguć je bez instaliranja dodatnih uređaja, poput antena. Televio ti omogućuje gledanje više od 180 kanala putem interneta od bilo kojeg davatelja usluga.Za rad platforme potreban je internet brzine najmanje 4Mb/s.

Je li usluga Televio legalna?

Da, sav sadržaj činimo dostupnim potpuno legalno. Ponuđeni kanali distribuiraju se temeljem ugovora sklopljenih izravno s televizijskim kućama.

Mogu li koristiti Televio u inozemstvu?

Možeš se registrirati u Hrvatskoj i pristupiti Televio usluzi iz bilo koje zemlje unutar Europskog gospodarskog prostora.

Naručivanje i plaćanje usluge Televio

Kako mogu naručiti Televio?

Naručivanje Televio je vrlo jednostavno i ne oduzima puno vremena!

  1. Odaberi paket koji želiš kupiti.
  2. Kreiraj korisnički račun.
  3. Plati platnom karticom.
  4. Gotovo! Uživaj u internet televiziji Televio!

Gdje mogu pronaći Povijest narudžbi?

Svaki korisnik ima pristup svojoj povjesti narudžbi koja se nalazi na kartici Trgovina.

Za pregled povijesti narudžbi:

  1. Prijavi se na svoj korisnički račun.
  2. U glavnom izborniku odaberi karticu Trgovina.
  3. Pritisni gumb Povijest narudžbi na dnu stranice Povijest narudžbi.
  4. Gotovo! Sve svoje narudžbe ćeš naći ovdje!

Kako mogu platiti uslugu?

Svaki paket možeš platiti putem pristupnika PayU. Plaćanje za sljedeće mjesece automatski se odbija s tvoje kartice. Uslugu možeš otkazati u bilo kojem trenutku bez dodatnih troškova.

Zašto moram dati suglasnost za pohranu svoje platne kartice?

Za uporabu naše usluge, moraš unaprijed pristati na spremanje podataka tvoje platne kartice i ponovljena plaćanja. Pretplata će se automatski plaćati svaki mjesec tako da više nećeš morati brinuti da li je usluga plaćena.

Gdje su spremljeni podaci moje platne kartice?

Spremanje kompletnih podataka odvija se na strani pristupnika plaćanja PayU. Televio ima pristup samo cenzuriranoj verziji podataka, kako bismo mogli povezati određenu uplatu s određenim korisničkim računom. Standardno su to uvijek zadnja četiri broja kartice i datum isteka valjanosti platne kartice.

Jesu li podaci o mojoj platnoj kartici sigurni?

PayU koristi najsuvremeniju TLS 1.2 metodu šifriranja za pohranu i prijenos osjetljivih podataka, koja je u skladu sa strogim sigurnosnim standardom PCI DSS 3.2. Tvoji podaci su stoga uvijek adekvatno zaštićeni.

Kako mogu prekinuti automatsko plaćanje?

Automatsko plaćanje možeš prekinuti na sljedeći način:

  1. Prijavi se na svoj korisnički račun.
  2. U gornjem desnom kutu odaberi opciju „Postavke", a zatim odaberi Usluge.
  3. U odjeljku ”Platne kartice” pronađi karticu koju želiš ukloniti.
  4. Pritisni križić s desne strane za uklanjanje kartice.
Gdje mogu pronaći informacije o unesenim platnim karticama?

Informacije o platnim karticama unesenim u uslugu nalaze se u odjeljku "Platne kartice" u postavkama korisničkog računa.

Upravljanje s unesenim karticama:

  1. Prijavi se na svoj korisnički račun.
  2. U gornjem desnom kutu odaberi opciju „Postavke” a zatim odaberi Usluge.
  3. U odjeljku „Platne kartice” pronaći ćeš sve unesene kartice.

Kako i kad mogu uslugu otkazati?

Pretplatu možeš bilo kad otkazati bez dodatnih troškova.

  1. Prijavi se na svoj korisnički račun Televio.
  2. Idi na karticu „Postavke” a zatim na karticu Usluge.
  3. U odjeljku ”Moje pretplate” pritisni gumb ”Otkaži sve”

Podržani uređaji

Da li je moguće koristiti uslugu na više uređaja?

Televio možeš koristiti na 2 Smart TV-a istovremeno i gledati bilo gdje zahvaljujući dodatnim uparenim mobilnim uređajima.

Mogu li upravljati uparenim uređajima?

Da! Svi upareni uređaji dostupni su u postavkama korisničkog računa. Za upravljanje uređajem:

  1. Prijavi se na svoj korisnički račun Televio.
  2. Idi na odjeljak „Postavke"
  3. Idi na karticu Moji uređaji.
  4. Ovdje možeš dodavati i uklanjati uređaje.

Na kojim uređajima mogu koristiti Televio?

  • SmartTV - televizija s operativnim sustavom Android TV (npr. SONY, PHILIPS, SHARP, Hisense, TCL, Thomson) i LG s WebOS. Uskoro će im se pridružiti i Samsung.
  • Set-top box -aplikacija Televio dostupna je na Apple TV uređajima koji koriste tvOS 12 ili noviji i na svim set-top boxevima sa certificiranim Android TV operativnim sustavom
  • Mobilni uređaji - aplikacija Televio dostupna je za Android uređaje od verzije 5 i iOS od verzije 12
  • Računala i prijenosna računala - web preglednici u sustavima Windows, macOS, Linux.
  • Google Cast svi uređaji koji omogućuju video streaming putem Chromecast tehnologije.

Više informacija o dostupnim uređajima možete pronaći ovdje.

Odakle mogu preuzeti aplikaciju Televio na svoj mobitel?

Mobilni uređaj: App Store | Google Play

Trebam li set-top box za uporabu Televio usluge?

Ne. Televio možeš koristiti na računalu, telefonu, tabletu ili na Smart TV. Set-top box uređaji namijenjeni su televizorima koje naše aplikacije izravno ne podržavaju.

TV paketi

Koje TV pakete nudi Televio?

Televio nudi 3 glavna paketa:

  • Paket BASIC - 86 kanala, 25 sati snimanja i 168 sati gledanja unazad
  • Paket FAMILY - 128 kanala, 50 sati snimanja i 168 sati gledanja unazad
  • Paket PREMIUM - 167 kanala, 120 sati snimanja i 168 sati gledanja unazad

  • Osim toga, možeš kupiti tematske pakete uz jedan od glavnih paketa:

  • Paket SPORT – 14 sportskih kanala
  • Paket FILMBOX – 14 kanala raznih žanrova
  • Paket RELAX – 11 kanala za odrasle
  • Paket HBO + CINEMAX – 5 filmskih kanala
  • Paket HBO – 3 filmska kanala
  • Paket CINEMAX – 2 filmska kanala

  • Saznaj više o paketima ovdje.

    Koji kanali su dostupni na Televio?

    U našoj ponudi pronaći ćeš više od 180 kanala raznih kategorija:

    • Nacionalni: HTV1, HTV2, Nova TV, DomaTV, RTL, RTL 2
    • Lokalni: Z1, OTV, Narodni TV, Laudato TV, TV Jadran, DUTV
    • Filmski: HBO, Cinemax, Star Movies, Cinestar TV, Kino TV, FilmBox, AMC, Dizi
    • Dječji: Nickelodeon, Nick Jr., RTL Kockica, Disney Channel, Baby TV, Mini TV, Duck TV, Da Vinci Learning
    • Dokumentarni: National Geographic, Discovery, History, Animal Planet, BBC Earth, Viasat Explore, Doku TV.
    • Lifestyle: RTL Living, 24 Kitchen, Food Network, TLC, Woman, Fashion TV, Travel XP
    • Edukativni: English Club TV, TVIQ, ICT Business TV
    • Informativni: Al Jazeera Balkans, Al Jazeera English, BBC World, Euronews, Ukraina TV, France 24
    • Sportski: Eurosport 1, Eurosport 2, Sportska TV, GP1, Extreme Sports, Motorvision+, FightBox, Gametoon
    • Glazbeni: MTV, CMC, Jugoton, iConcerts, Mezzo, Lounge TV
    • Za odrasle: Hustler TV, Private TV, Erox, Eroxxx, Dusk!

    I još puno drugih. Informacije o dostupnim kanalima možeš pronaći u detaljima o paketu na našoj web stranici.

    Gdje mogu naći TV Vodič?

    TV program možeš naći na kartici TV vodič koji je dostupan u Televio aplikaciji i na Televio internetskoj stranici. Naš elektronski programski vodič (EPG) nudi raspored programa do 7 dana unaprijed. Alat za pretraživanje u vodiču dodatno olakšava pronalaženje zanimljivih kanala i programa

    Funkcije

    Koje funkcije nudi usluga Televio?

    Televio nudi moderne funkcije:

    • Start-over - vraćanje na početak emisije koja je još uvijek u tijeku.
    • Pauza - zaustavljanje emisije u realnom vremenu.
    • Snimanje - snimanje omiljenih emisija izravno u aplikaciji.
    • Timeshift - gledanje propuštenih emisija čak 7 dana unatrag.

    Opisane funkcije dostupne su samo za odabrane kanale.

    Ima li Televio roditeljsku kontrolu tj. zaključavanje TV kanala?

    Da, sadržaj, koji je namijenjen osobama starijim od 18 godina zaštićen je PIN kodom.

    Korisnički račun Televio

    Kako mogu promijeniti lozinku svog Televio računa?

    Lozinku možeš jednostavno promijeniti u postavkama korisničkog računa.

    1. Idi na odjeljak „Postavke”
    2. Idi na karticu Profil.
    3. U odjeljku „Lozinka” unesi novu Lozinku i potvrdi je.
    4. Pritiskom na gumb „Promijeni lozinku” ćeš potvrditi promjenu

    Što trebam napraviti ako zaboravim lozinku?

    Ako zaboraviš lozinku za svoj Televio račun, možeš generirati novu. To možeš napraviti ovako:

    1. Na sučelju za prijavu koristi opciju „Zaboravljena lozinka".
    2. U novootvorenom prozoru „Resetiraj lozinku” unesi e-mail adresu ili ime za prijavu koje koristiš prilikom registracije.
    3. Na e-mail adresu bit će poslan kod koji ti omogućuje postavljanje nove lozinke

    Ako i dalje imaš problema s prijavom, obrati se korisničkoj podršci: podrska@televio.hr.

    Što je PIN kod?

    PIN kod služi kao roditeljsko zaključavanje. Sadržaj za osobe starije od 18 godina bit će dostupan pomoću ovog PIN koda. PIN kod služi također za brzu i laku kupnju novih usluga, ako na svom računu imaš spremljenu platnu karticu.

    Kako postaviti PIN kod?

    PIN kod možeš postaviti prilikom kreiranja novog korisničkog računa. Sustav će te automatski pitati za postavke.

    Kako promijeniti PIN kod?

    PIN kod možeš promijeniti u bilo kojem trenutku.

    1. Prijavi se na svoj korisnički račun Televio.
    2. Idi na karticu „Postavke” a zatim na karticu Korisnik.
    3. U odjeljku „PIN kod” pritisni gumb „Promijeni Pin”. Na svoju e-mail adresu ćeš zaprimiti e-mail poruku za promjenu PIN-a.
    4. Slijedi upute u poruci.

    Što se nalazi pod poveznicom „Korisnik” u Postavkama korisničkog računa?

    Korisnički profil je tvoje osobno mjesto gdje možeš prilagoditi uslugu svojim željama. U aplikaciji Televio možeš kreirati do 5 zasebnih profila na jednom korisničkom računu.

    Svaki korisnik si može prilagoditi:

    • Ime profila
    • Preferirani jezik aplikacije
    • Boju ikone
    • Popis omiljenih kanala.
    • Redoslijed kojim su kanali prikazani

    Kako mogu izbrisati svoj korisnički račun Televio?

    Ako želiš izbrisati svoj Televio račun, obrati se korisničkoj podršci tvrtke Televio. Nakon potvrde tvojih podataka i uklanjanja platne kartice, tvoj korisnički račun će biti izbrisan.

    Ako i dalje imaš problema s prijavom, obrati se korisničkoj podršci: podrska@televio.hr.

    Tehnički problemi

    Kako mogu prijaviti problem s uslugom Televio?

    Sve probleme vezane uz rad Televio usluge potrebno je prijaviti korisničkoj podršci tvrtke Televio.

    Podrška za korisnike Televio (pon- pet od 9:00 do 16:00)

    E-mail podrska@televio.hr
    Telefon: +385 1 333 3250