ICT na Ti: Promjene kao odgovor na tržišne trendove (66)

ICT na Ti: Promjene kao odgovor na tržišne trendove (66)

18.12. 18:00
ICTbusiness TV
60 minuta

Poslovna inteligencija domaća IT konzultantska kompanija s više od 23 godine iskustva i jedna od vodećih domaćih tvrtki u pružanju rješenja i usluga iz područja analitike i umjetne inteligencije na tržištima šire regije i Ujedinjenog Kraljevstva, s ponosom objavljuje promjenu svog imena i branda u Solvership. Ovaj rebranding odražava stratešku odluku kompanije da dodatno proširi svoje poslovanje na međunarodnom tržištu i ojača svoju poziciju lidera u IT konzalting sektoru, pojašnjava za ICT na Ti članica Uprave Anita Cvetić-Oreščanin. Novo ime, Solvership, je pažljivo odabrano kako bi konsolidiralo naš tržišni nastup i odražavalo globalne ambicije pozicioniranja kompanije, pojašnjava Anita Cvetić-Oreščanin i dodaje kako ova promjena nije samo promjena imena jer ona simbolizira novi smjer u kojem kompanija planira proširiti svoje prisustvo na globalnim tržištima, istovremeno zadržavajući visoku razinu kvalitete i povjerenja koju su klijenti i partneri prepoznali kroz dugogodišnje poslovanje.

Dodatne informacije
Snimi

O emisiji

Poslovna inteligencija domaća IT konzultantska kompanija s više od 23 godine iskustva i jedna od vodećih domaćih tvrtki u pružanju rješenja i usluga iz područja analitike i umjetne inteligencije na tržištima šire regije i Ujedinjenog Kraljevstva, s ponosom objavljuje promjenu svog imena i branda u Solvership. Ovaj rebranding odražava stratešku odluku kompanije da dodatno proširi svoje poslovanje na međunarodnom tržištu i ojača svoju poziciju lidera u IT konzalting sektoru, pojašnjava za ICT na Ti članica Uprave Anita Cvetić-Oreščanin.
Novo ime, Solvership, je pažljivo odabrano kako bi konsolidiralo naš tržišni nastup i odražavalo globalne ambicije pozicioniranja kompanije, pojašnjava Anita Cvetić-Oreščanin i dodaje kako ova promjena nije samo promjena imena jer ona simbolizira novi smjer u kojem kompanija planira proširiti svoje prisustvo na globalnim tržištima, istovremeno zadržavajući visoku razinu kvalitete i povjerenja koju su klijenti i partneri prepoznali kroz dugogodišnje poslovanje.