ICTbusiness TV: Gamescom pokazao snagu industrije I prilike za hrvatske game developere (228)

ICTbusiness TV: Gamescom pokazao snagu industrije I prilike za hrvatske game developere (228)

9.11. 14:00
ICTbusiness TV
60 minuta

Dok je prodaja fizičkih igara u stalnom padu porasla tijekom posljednje velike krize, digitalna prodaja čini većinu prihoda od videoigara u cijelom svijetu. Sve u svemu, mobilne igre jedan su od najvećih segmenata igara, s blizu 100 milijardi američkih dolara godišnjeg prihoda. Samo hardver i oglašavanje u igrici donose veći novac. Generirajući gotovo polovicu globalnih prihoda od videoigara, Azija i Pacifik je regija s najvećim udjelom prihoda, a slijedi je Sjeverna Amerika. Godine 2023. Kina je bila najveće svjetsko tržište igara na sreću, nakon što je pretekla Sjedinjene Države na drugom mjestu. Japan, glavno tržište s omiljenim gaming proizvodima diljem svijeta, zauzeo je treće mjesto. Ove godine se industrija procjenjuje na 447,31 milijardu dolara što je 12,8 posto u odnosu na 2023. godinu, a do 2032. godine prema podacima Statiste i njihovoj analizi tržište bi trebalo dosegnuti 1,065 trilijuna dolara. Upravo o stanju na gaming tržištu razgovarali smo na najvećem sajmu gaming industrije Gamescom u Kölnu i to u našoj prvoj ekskluzivnoj TV emisji. U ovoj emisji za ICTbusiness TV govore Benjamin Noah Maričak iz Hrvatskog audiovizualnog centra koji inače potiče ovaj dio kreativnih industrija, a tu su još Damian Antolak iz Pixel Perfect Dude, Darian Kosić direktor domaćeg studija Today’s Games Studio i za kraj emisije Hrvoje Horvatek direktor Ironwarda.

Dodatne informacije

O emisiji

Dok je prodaja fizičkih igara u stalnom padu porasla tijekom posljednje velike krize, digitalna prodaja čini većinu prihoda od videoigara u cijelom svijetu. Sve u svemu, mobilne igre jedan su od najvećih segmenata igara, s blizu 100 milijardi američkih dolara godišnjeg prihoda. Samo hardver i oglašavanje u igrici donose veći novac.
Generirajući gotovo polovicu globalnih prihoda od videoigara, Azija i Pacifik je regija s najvećim udjelom prihoda, a slijedi je Sjeverna Amerika. Godine 2023. Kina je bila najveće svjetsko tržište igara na sreću, nakon što je pretekla Sjedinjene Države na drugom mjestu. Japan, glavno tržište s omiljenim gaming proizvodima diljem svijeta, zauzeo je treće mjesto.
Ove godine se industrija procjenjuje na 447,31 milijardu dolara što je 12,8 posto u odnosu na 2023. godinu, a do 2032. godine prema podacima Statiste i njihovoj analizi tržište bi trebalo dosegnuti 1,065 trilijuna dolara. Upravo o stanju na gaming tržištu razgovarali smo na najvećem sajmu gaming industrije Gamescom u Kölnu i to u našoj prvoj ekskluzivnoj TV emisji. U ovoj emisji za ICTbusiness TV govore Benjamin Noah Maričak iz Hrvatskog audiovizualnog centra koji inače potiče ovaj dio kreativnih industrija, a tu su još Damian Antolak iz Pixel Perfect Dude, Darian Kosić direktor domaćeg studija Today’s Games Studio i za kraj emisije Hrvoje Horvatek direktor Ironwarda.