ICT na Ti: Vrijeme streaming platformi i videa (61)

ICT na Ti: Vrijeme streaming platformi i videa (61)

30.9. 18:00
ICTbusiness TV
60 minuta

Nova studija Juniper Researcha otkrila je da će globalni broj pretplata na digitalni video narasti za 14 posto u sljedećih pet godina, s 3,1 milijarde u 2024. Ovaj spori rast može se pripisati zamoru od pretplate na razvijenim tržištima. Istraživanje je identificiralo priliku na tržištima u razvoju kao ključnu za održavanje rasta, ali da bi to zahtijevalo ulaganje u lokalizirani sadržaj i telekomunikacijska partnerstva kako bi bila učinkovita. Upravo o tome razgovaramo s Matejom Lončlarićem koji ima uspješne projekte na području videa, a danas streaming jer on je danas Chief Digital Officer u CME Adria koji je zadužen za brzo rastuću streaming platformu Voyo. On očekuje rast tržišta, a to je u skladu s predviđanjima analitičara koji vide priliku na tržištima gdje se razvija brzi pristup internetu. Zbog ekspanzije brzog i jeftinog interneta, tržišta u razvoju predstavljaju značajnu priliku za rast platformi za video streaming. To je nadopunjeno sve većom pristupačnošću pametnih telefona i razvojem jeftinih pretplata na video streaming samo za mobilne uređaje, smanjenje financijske prepreke ulasku potrošača u tim regijama.

Dodatne informacije
Snimi

O emisiji

Nova studija Juniper Researcha otkrila je da će globalni broj pretplata na digitalni video narasti za 14 posto u sljedećih pet godina, s 3,1 milijarde u 2024. Ovaj spori rast može se pripisati zamoru od pretplate na razvijenim tržištima. Istraživanje je identificiralo priliku na tržištima u razvoju kao ključnu za održavanje rasta, ali da bi to zahtijevalo ulaganje u lokalizirani sadržaj i telekomunikacijska partnerstva kako bi bila učinkovita. Upravo o tome razgovaramo s Matejom Lončlarićem koji ima uspješne projekte na području videa, a danas streaming jer on je danas Chief Digital Officer u CME Adria koji je zadužen za brzo rastuću streaming platformu Voyo. On očekuje rast tržišta, a to je u skladu s predviđanjima analitičara koji vide priliku na tržištima gdje se razvija brzi pristup internetu. Zbog ekspanzije brzog i jeftinog interneta, tržišta u razvoju predstavljaju značajnu priliku za rast platformi za video streaming. To je nadopunjeno sve većom pristupačnošću pametnih telefona i razvojem jeftinih pretplata na video streaming samo za mobilne uređaje, smanjenje financijske prepreke ulasku potrošača u tim regijama.