Svijet klasike: Zbogom ili Doviđenja dua Igudesman&Joo
Violinist Aleksey Igudesman & pijanist Hyung-ki Joo: Coda - The Final Nightmare Music U emisiji razgovaramo s ruskim violinistom židovskih korijena Alekseyem Igudesmanom i engleskim pijanistom korejskih korijena Hyung-ki Joom, o njihovu djelovanju u formi komično-klasičarskog dua, u povodu njihova oproštajnog nastupa u Zagrebu u Lisinskom 2. prosinca 2024. U Zagrebu je i počeo njihov komični duo, kada su 2004. prvi put na takav način nastupili na Zagrebačkom baroknom festivalu. Otada su nastavili nastupati ovdje, poglavito u Dubrovniku na nekadašnjim festivalima ”Rachlin&Friends”. Njihov oproštajni šou ”Coda - The Final Nightmare Music” (Završetak - Posljednja noćomorna glazba), donosi presjek njihovih best-of skečeva, ali i osobne ispovijesti o njima, o njihovu djetinjstvu, odrastanju, anegdotama s turneja i koncerata, koje iznose sjedeći na foteljama kao u nekom televizijskom studiju ili na psihijatrijskoj sofi. U susretu s njima u više no ikad u opuštenom blagdanskom ozračju dobivamo uvid u njihovu intimu, međusobna podbadanja, ali i šale na vlastiti račun, te općenito glazbenički put nekonvencionalnih klasičara.
Dodatne informacijeO emisiji
Violinist Aleksey Igudesman & pijanist Hyung-ki Joo: Coda - The Final Nightmare Music
U emisiji razgovaramo s ruskim violinistom židovskih korijena Alekseyem Igudesmanom i engleskim pijanistom korejskih korijena Hyung-ki Joom, o njihovu djelovanju u formi komično-klasičarskog dua, u povodu njihova oproštajnog nastupa u Zagrebu u Lisinskom 2. prosinca 2024.
U Zagrebu je i počeo njihov komični duo, kada su 2004. prvi put na takav način nastupili na Zagrebačkom baroknom festivalu. Otada su nastavili nastupati ovdje, poglavito u Dubrovniku na nekadašnjim festivalima ”Rachlin&Friends”. Njihov oproštajni šou ”Coda - The Final Nightmare Music” (Završetak - Posljednja noćomorna glazba), donosi presjek njihovih best-of skečeva, ali i osobne ispovijesti o njima, o njihovu djetinjstvu, odrastanju, anegdotama s turneja i koncerata, koje iznose sjedeći na foteljama kao u nekom televizijskom studiju ili na psihijatrijskoj sofi. U susretu s njima u više no ikad u opuštenom blagdanskom ozračju dobivamo uvid u njihovu intimu, međusobna podbadanja, ali i šale na vlastiti račun, te općenito glazbenički put nekonvencionalnih klasičara.