Jedno djelo: Dalibor Martinis - Rad za izložbu 1969. / 2015.
S04E03 - Episode 3
Figuru nosoroga umjetnica Tanja Vujasinović nekoliko je puta izlagala u različitim izložbenim konstelacijama. Selidbom po raznim spremištima golema skulptura od stiropora vidljivo je oštećena. Posljednji put na Trijenalu kiparstva izložena je upravo takva - uprljana, odlomljenih dijelova, prekrivena najlonom... Umjetnica je time kritički progovorila o uvjetima umjetničkog rada u našem društvu, o umjetnicima prepuštenima vlastitom ne/snalaženju te o odnosu nadležnih institucija prema umjetničkom djelu. Klasična skulptura ovdje je tek povod za socijalnu skulpturu kada umjetničko djelo uključuje i razmišljanje o samom sebi i o kontekstu u kojemu se događa.
Dodatne informacijeEpizode
Season 4Episode 2
Slikar, kipar i multimedijalni umjetnik Antun Motika započinje s eksperimentima u jeku Drugoga svjetskog rata. Izrađuje dekalkomanije i frotaže, intervenira na rendgenskom i fotografskom filmu, eksperimentira na papiru i staklu organskim i anorganskim tvarima. Djela stvara tušem, uljem i bojom; paljenjem i graviranjem; smješta ih između dva komada stakla ili pleksiglasa. Svima je zajednički nazivnik - igra. Za Motiku je ona spona između umjetnosti i života.
Episode 3
Episode 3
Figuru nosoroga umjetnica Tanja Vujasinović nekoliko je puta izlagala u različitim izložbenim konstelacijama. Selidbom po raznim spremištima golema skulptura od stiropora vidljivo je oštećena. Posljednji put na Trijenalu kiparstva izložena je upravo takva - uprljana, odlomljenih dijelova, prekrivena najlonom... Umjetnica je time kritički progovorila o uvjetima umjetničkog rada u našem društvu, o umjetnicima prepuštenima vlastitom ne/snalaženju te o odnosu nadležnih institucija prema umjetničkom djelu. Klasična skulptura ovdje je tek povod za socijalnu skulpturu kada umjetničko djelo uključuje i razmišljanje o samom sebi i o kontekstu u kojemu se događa.
O emisiji
Prva izložba Dalibora Martinisa bila je "Modul N i Z", održana 1969. u galeriji Studentskog centra. Zahtjevan posao oko pripreme i nastanke ove izložbe autor je rekonstruirao 2015., novom izložbom u istom prostoru, pod nazivom "Rad na izložbi 1969. / 2015." U ovom radu autor se bavi temama ključnim za cjelokupan njegov opus - propitivanjem pojma vremena te procesa proizvodnje nekog rada, koji u konačnici postaje rad sam.