Posebni dodaci: Park Chan-wook (2.dio)

Posebni dodaci: Park Chan-wook (2.dio)

29.6. 22:21
HRT 3
24 minute
2008

Južnokorejski redatelj Park Chan-wook okupio je u Posebnim dodacima filmologinju Tanju Vrvilo, te filmske kritičare Živorada Tomića i Velimira Grgića s kojima gledamo Oldboy i Simpatije za gospođicu Osvetu. Opisujući slavnu Parkovu ”osvetničku trilogiju” (2002. Simpatija za gospodina Osvetu, 2003. Oldboy, 2005. Simpatija za gospođicu Osvetu) Grgić prvi film opisuje kao indie, rock, punk; za njega je Oldboy šekspirijanska starogrčka tragedija, a posljednji film barokni simfonijski orkestar. U Posebnim dodacima saznajte i zašto Živorad Tomić nije ni jedan Parkov film uspio odgledati u kontinuitetu. Azijsku kinematografiju on opisuje kao uzbudljiviju, zanimljiviju i plodonosniju od dekadentne zapadnjačke. Azijski je film u bujanju, u renesansi. Tanja Vrvilo govori o distanci kao Parkovoj omiljenoj režijskoj metodi, o iznenađenjima koja postiže svojim specifičnim humorom, kompleksnoj naraciji.

Dodatne informacije
Snimi

O emisiji

2008

Južnokorejski redatelj Park Chan-wook okupio je u Posebnim dodacima filmologinju Tanju Vrvilo, te filmske kritičare Živorada Tomića i Velimira Grgića s kojima gledamo Oldboy i Simpatije za gospođicu Osvetu.
Opisujući slavnu Parkovu ”osvetničku trilogiju” (2002. Simpatija za gospodina Osvetu, 2003. Oldboy, 2005. Simpatija za gospođicu Osvetu) Grgić prvi film opisuje kao indie, rock, punk; za njega je Oldboy šekspirijanska starogrčka tragedija, a posljednji film barokni simfonijski orkestar.
U Posebnim dodacima saznajte i zašto Živorad Tomić nije ni jedan Parkov film uspio odgledati u kontinuitetu. Azijsku kinematografiju on opisuje kao uzbudljiviju, zanimljiviju i plodonosniju od dekadentne zapadnjačke. Azijski je film u bujanju, u renesansi.
Tanja Vrvilo govori o distanci kao Parkovoj omiljenoj režijskoj metodi, o iznenađenjima koja postiže svojim specifičnim humorom, kompleksnoj naraciji.