Crvena pustinja

Crvena pustinja

24.10. 13:35
Cinemax 2
115 minuta
1964
Drama

U sumornoj oronuloj industrijskoj zoni mlada žena Giuliana (Monica Vitti) pokušava izaći na kraj sa životom. Udana je za Uga, direktora lokalnog postrojenja, ali ubrzo započne aferu s jednim od njegovih suradnika (Richard Harris). Panorame suvremene otuđenosti Michelangela Antonionija iz 1960-ih bile su umjetnički događaji koji su obilježili to desetljeće, a CRVENA PUSTINJA, njegov prvi film u boji, možda je i njegov najvažniji. Ovaj provokativni pogled na duhovnu pustoš tehnološkog doba još očarava gledatelje. U njemu nezadovoljna žena, koju je sjajno utjelovila Antonionijeva muza Monica Vitti, luta sumornim industrijskim pejzažem načičkanim elektranama i ekološkim otrovima te usput pokušava očijukati s kolegom svog supruga (Richard Harris). Nižući zapanjujuće kompozicije nalik na umjetničke slike – napuštenih ribarskih kućica, električnih stupova, privezanih brodova u magli – CRVENA PUSTINJA stvara gotovo apokaliptičnu sliku svog vremena i potvrđuje Antonionija kao najznamenitijeg filmskog poetu modernog doba.

Dodatne informacije

O emisiji

1964
Drama

U sumornoj oronuloj industrijskoj zoni mlada žena Giuliana (Monica Vitti) pokušava izaći na kraj sa životom. Udana je za Uga, direktora lokalnog postrojenja, ali ubrzo započne aferu s jednim od njegovih suradnika (Richard Harris).
Panorame suvremene otuđenosti Michelangela Antonionija iz 1960-ih bile su umjetnički događaji koji su obilježili to desetljeće, a CRVENA PUSTINJA, njegov prvi film u boji, možda je i njegov najvažniji. Ovaj provokativni pogled na duhovnu pustoš tehnološkog doba još očarava gledatelje. U njemu nezadovoljna žena, koju je sjajno utjelovila Antonionijeva muza Monica Vitti, luta sumornim industrijskim pejzažem načičkanim elektranama i ekološkim otrovima te usput pokušava očijukati s kolegom svog supruga (Richard Harris). Nižući zapanjujuće kompozicije nalik na umjetničke slike – napuštenih ribarskih kućica, električnih stupova, privezanih brodova u magli – CRVENA PUSTINJA stvara gotovo apokaliptičnu sliku svog vremena i potvrđuje Antonionija kao najznamenitijeg filmskog poetu modernog doba.