Potrošački kod
Posljednjih godina primjetna je praksa pakiranja brojnih proizvoda u manjim količinama. Shrinkflacija znači da za istu cijenu dobijemo manje. Samim time smanjena je kupovna moć, a da potrošač to nije ni primijetio. Francuska je vlada stoga odlučila da trgovci moraju obavještavati kupce o smanjenom pakiranju proizvoda koje ne prati odgovarajuće smanjenje cijena. Hoće li njezin primjer slijediti i druge zemlje EU-a? Gosti: Emil Pavić prodajni savjetnik Dragan Munjiza, konzultant za trgovinu
Dodatne informacijeO emisiji
Posljednjih godina primjetna je praksa pakiranja brojnih proizvoda u manjim količinama. Shrinkflacija znači da za istu cijenu dobijemo manje. Samim time smanjena je kupovna moć, a da potrošač to nije ni primijetio. Francuska je vlada stoga odlučila da trgovci moraju obavještavati kupce o smanjenom pakiranju proizvoda koje ne prati odgovarajuće smanjenje cijena.
Hoće li njezin primjer slijediti i druge zemlje EU-a?
Gosti:
Emil Pavić prodajni savjetnik
Dragan Munjiza, konzultant za trgovinu